شرکت کرمان موتور با توسعه گسترده شبکه خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور، سطح بالایی از خدمات رسمی، استاندارد و قابل اعتماد را در اختیار مشتریان قرار داده است.
شرکت کرمان موتور با توسعه گسترده شبکه خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور، سطح بالایی از خدمات رسمی، استاندارد و قابل اعتماد را در اختیار مشتریان قرار داده است. این توسعه از مراجعه مالکان خودرو به مراکز غیررسمی جلوگیری و فرآیند انتخاب خدمات را آسانتر میکند.
شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان بازوی اجرایی کرمان موتور، در این مسیر نقش کلیدی ایفا میکند. بم خودرو با ترکیب خدمات حضوری و غیرحضوری، آرامش خاطر و اطمینان بیشتری برای مالکان خودروهای کرمان موتور فراهم خواهد کرد. این شرکت با راهاندازی زیرساختهای دیجیتال و توسعه خدمات آنلاین، گام بزرگی در جهت تسهیل فرآیند دریافت خدمات برداشته است.
از جمله مهمترین خدمات آنلاینی که توسط کرمان موتور و بم خودرو ارائه میشود، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• اپلیکیشن خودرویی کرمان موتور که خدمات جامع خودرویی را در اختیار مالکان قرار میدهد.
• فروشگاه اینترنتی بم خودرو که امکان خرید قطعات اصل، با کیفیت و دارای گارانتی را فراهم میکند. مشتریان در این فروشگاه با بررسی کیفیت، اصالت و قیمت قطعات، خریدی مطمئن و بیدغدغه را خواهند داشت.
• استعلام اصالت قطعات که از طریق سایت رسمی بم خودرو انجام میشود و تضمینی برای جلوگیری از خرید قطعات نامعتبر است.
شرکت بم خودرو همچنین در کنار خدمات و سرویسهای دورهای مختلف و رایگان، تمرکز ویژهای بر توسعه خدمات غیرحضوری دارد که در نتیجه فرآیند دریافت خدمات برای مشتریان هر چه سریعتر، سادهتر و هوشمندانهتر انجام میشود.
علاوه بر این، مالکان خودروهای کرمان موتور میتوانند از امکانات آنلاین دیگری بهرهمند شوند که عبارتند از:
• نوبتدهی اینترنتی به نمایندگیهای مجاز سراسر کشور؛ بدون نیاز به مراجعه حضوری.
• سرویس در محل؛ برای افزایش سرعت و راحتی دریافت خدمات.
• استعلام بهای خدمات؛ به صورت آنلاین و بیواسطه.
• استعلام سوابق تعمیراتی خودرو؛ که به مشتریان کمک میکند تاریخچه دقیق خدمات خودروی خود را مشاهده کنند.
• رهگیری سفارش قطعات به صورت لحظهای از طریق سامانه آنلاین.
همچنین وضعیت خودروهایی که در نمایندگیهای مجاز در حال سرویس هستند نیز به صورت برخط قابل مشاهده است. مالکان میتوانند با ورود به سایت بم خودرو، از آخرین وضعیت تعمیرات خودروی خود مطلع شوند و در جریان جزئیات روند خدمات قرار بگیرند.
شرکت بم خودرو و کرمان موتور با ارائه این مجموعه خدمات گسترده، در تلاشند تا فرآیندی آسان، سریع و مطمئن را برای دریافت خدمات پس از فروش ایجاد کنند؛ فرآیندی که ضمن حفظ کیفیت خدمات، دغدغههای مالکان خودرو را به حداقل برساند.
گفتنی است انتخاب خدمات رسمی کرمان موتور مزایای متعدد زیر را برای مشتریان به همراه دارد:
• استفاده از قطعات اصل با تضمین کیفیت
• بهرهمندی از گارانتی معتبر خدمات
• دسترسی آسان به اطلاعات شفاف و بهروز
• اطمینان از اصالت کالا و جلوگیری از خرید قطعات نامعتبر
• کاهش زمان انتظار با استفاده از خدمات آنلاین
در نهایت، کرمان موتور با توسعه زیرساختهای دیجیتال خود، گام بزرگی در مسیر ارتقاء تجربه مشتریان برداشته و خدمات پس از فروش مدرن، سریع و هم قابل اعتماد را نشان میدهد.
منبع: برنا
منبع خبر «الهه زین الدین» است و روزنامه اقتصادی اجتماعی رویداد صنعتی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 23716 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09800000000 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه روزنامه اقتصادی اجتماعی رویداد صنعتی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روزنامه اقتصادی اجتماعی رویداد صنعتی در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.