سامانه جامع هوشمند نظارتهای بهداشتی دامپزشکی به منظور احراز هویت بهداشتی و رسیدگی به مطالبات مردمی توسط اداره کل دامپزشکی استان تهران راهاندازی شد.
صمد بختیاری مسئول سامانه جامع هوشمند نظارت بهداشتی دامپزشکی در نشست خبری طرح تشدید کنترل و نظارتهای بهداشتی و شرعی بر جایگاههای عرضه بهداشتی دام در روز عید قربان گفت: شهروندان میتوانند از طریق این سامانه به چهار طریق مطالبات و شکایات خود را از محصولات دامی عرضه شده در سطح استان تهران اعلام کنند.
بختیاری افزود: شهروندان از طریق چهار ماژول درگاه ورودی و یا زیرساخت شامل اینترنت، شبکه ملی اطلاعات، تلفن گویا و پیامک میتوانند به این سامانه دسترسی پیدا کنند و اطلاعات مربوطه را از واحدهای مجاز تحت نظارت دامپزشکی با اسکن بارکد که بر روی درب این واحدها الصاق شده به این سامانه منتقل کنند.
او ادامه داد: شهروندان با تلفن گویای ۱۵۱۲ میتوانند با رابط هوشمند خط کشوری تماس بگیرند و مطالبات و گزارشهای خود را در اختیار این اداره کل دامپزشکی قرار دهند و نتیجه آن را از طریق این سامانه مورد پیگیری قرار دهند.
بختیاری افزود: در این سامانه هوشمند، امکان ارسال عکس و فیلم به اداره کل دامپزشکی تهران نیز مهیا است.
او گفت: از ۲۰ اردیبهشت تاکنون تعداد ۱۴۷ شکایت رسمی از سوی مردم استان تهران در این سامانه ثبت و رسیدگی شده است.
خبرنگار: آزاده محبی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
منبع خبر «الهه زین الدین» است و روزنامه اقتصادی اجتماعی رویداد صنعتی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 15542 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09800000000 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه روزنامه اقتصادی اجتماعی رویداد صنعتی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.